Gegevens
- Rumpenerstraat 4a
- 6443 CD Brunssum
- 06612011603
- info@schaafaccountancy.nl
- schaafaccountancy.nl
- terug naar ledenpagina
Annelien Schaaf AA
Accountant Adviseur en Eigenaar van
Schaaf Accountancy & Advies
Na 12 jaar werkervaring als accountant bij Deloitte ben ik per 1 december 2017 gestart als zelfstandig openbaar accountant. Mijn kantoor SCHAAF Accountancy & Advies is gevestigd aan de Rumpenerstraat 4a in Brunssum.
Als accountant heb ik het voorrecht om altijd samen te mogen werken met gepassioneerde ondernemers. Ik ben een mensen-mens met veel interesses en altijd zeer begaan met anderen. Ik heb een groot inlevingsvermogen en bied graag een luisterend oor. Hierdoor heb ik mijzelf in de afgelopen jaren ontwikkeld als sparringpartner voor vele ondernemers. Mensen helpen om inzicht te verkrijgen in hun financiën en te adviseren omtrent hun bedrijfsvoering, daar haal ik mijn voldoening uit. Die saaie materie behapbaar maken en de (fiscale) mogelijkheden die er zijn optimaal benutten, dat is mijn uitgangspunt. Het is mijn passie om iedereen dé dienstverlening te bieden die nodig is om optimaal te kunnen presteren als ondernemer.
Â
Bij SCHAAF Accountancy & Advies kunt u onder andere terecht voor:
– Het voeren van de administratie of begeleiding bij het voeren van de administratie door online mee te kijken en periodiek contact te hebben en feedback te geven.
– Controllerswerkzaamheden zoals het uitvoeren van een periode-afsluiting en het opstellen en analyseren van tussentijdse cijfers. Dit kan zowel periodiek op locatie bij de klant als op afstand.
– Advisering in de breedste zin van het woord. Dus zowel op het gebied van fiscaliteiten als ook met betrekking tot financieringen, prognoses, investeringsbeslissingen, herstructureringen etc.
– Startersbegeleiding zoals oa het schrijven van een ondernemersplan, inrichten en opzetten van een administratie, hulp bij het aanvragen van een financiering.
– Het invullen van belastingaangiftes inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, loonbelasting, dividendbelasting, omzetbelasting, schenk- en erfbelasting, toeslagen etc.
– Het samenstellen van de jaarrekening (BV) of jaarcijfers (VOF/ZZP/Eenmanszaak).
– Interimwerkzaamheden zoals (tijdelijke) administratieve ondersteuning, financieel management etc.
– Het verrichten van de periodieke loonverwerking.
Ik werk niet met dure standaard pakketten of abonnementen, u betaald alleen voor hetgeen u nodig heeft. Door gebruik te maken van slimme technologische oplossingen wordt de administratieve keten volledig geoptimaliseerd. Hierdoor kan de administratie op een efficiënte en goedkope manier verwerkt worden en houden we allebei meer tijd (en budget) over voor zaken die echt belangrijk zijn. Hierdoor kunt u als ondernemer op ieder gewenst moment beschikken over realtime managementinformatie, een must voor iedere ondernemende ondernemer!
Natuurlijk vertel ik u graag persoonlijk meer over wat SCHAAF Accountancy & Advies voor u kan betekenen.
Neem gerust contact met mij op.